FAQ - Відповіді на найпоширеніші запитання
Фонд заснований у вересні 2008 року за ініціативою бізнесмена Вадима Новинського для реалізації благодійних програм на постійній основі. Початкова назва Фонду, яка юридично залишається незмінною, – Міжнародний благодійний фонд «МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці».
З моменту заснування Фонд здійснює свою діяльність на всій території України та надає фінансову підтримку низці благодійних проєктів у сфері охорони здоров'я, захисту материнства, дитинства, сім'ї та відновлення історико-культурної спадщини.
Історія діяльності Фонду представлена на сайті у розділі «Про Фонд».
З моменту заснування Фонд здійснює свою діяльність на всій території України та надає фінансову підтримку низці благодійних проєктів у сфері охорони здоров'я, захисту материнства, дитинства, сім'ї та відновлення історико-культурної спадщини.
Історія діяльності Фонду представлена на сайті у розділі «Про Фонд».
Наразі Фонд не займається збором коштів для реалізації проєктів, але ми працюємо над тим, щоб надати таку можливість кожному охочому. Бажаючі долучитися вже зараз, будь ласка, зв’яжіться з нами будь-яким зручним способом зазначеним у розділі «Контакти».
Основна діяльність Фонду здійснюється у трьох напрямах, які зазначені на сайті:
Якщо Ви бажаєте долучитись до проєктів Фонду, пропонуємо ознайомитися з переліком на сайті у розділі «Проєкти».
З будь-яких питань Ви можете звернутися до працівників Фонду через форму зворотного зв’язку на сайті або за адресою help@fondpokrov.org.ua
- Медичні програми
- Допомога УПЦ
- Соціальна благодійність.
Якщо Ви бажаєте долучитись до проєктів Фонду, пропонуємо ознайомитися з переліком на сайті у розділі «Проєкти».
З будь-яких питань Ви можете звернутися до працівників Фонду через форму зворотного зв’язку на сайті або за адресою help@fondpokrov.org.ua
Якщо Ви потребуєте допомоги з будь-якого напряму діяльності Фонду, для розгляду вашого звернення необхідно надати пакет документів за переліком, зазначеним на сайті.
З переліком документів можна ознайомитись у спеціальному розділі «Як отримати допомогу». Звертаємо увагу, що для кожного напряму діяльності Фонду зазначений окремий пакет документів.
З переліком документів можна ознайомитись у спеціальному розділі «Як отримати допомогу». Звертаємо увагу, що для кожного напряму діяльності Фонду зазначений окремий пакет документів.
Кожен такий випадок буде розглядатися в індивідуальному порядку. Для надання відповіді просимо надіслати звернення через форму зворотного зв’язку на сайті або help@fondpokrov.org.ua.
У зверненні просимо вказати якомога більше деталей, за можливості надати фото або скановані копії підтверджувальних документів. Обов’язково вказуйте актуальну контактну інформацію для зворотного зв’язку.
У зверненні просимо вказати якомога більше деталей, за можливості надати фото або скановані копії підтверджувальних документів. Обов’язково вказуйте актуальну контактну інформацію для зворотного зв’язку.
Якщо Ви надіслали звернення в електронному вигляді через форму зворотного зв’язку або на help@fondpokrov.org.ua, відповідь буде надана у термін до 7 робочих днів. Відповідь надійде на електронну адресу, з якої Ви відправляєте звернення або яку вказуєте у формі зворотного зв’язку. Важливо також перевіряти папку із небажаними листами (“Спам”).
Якщо Ви надіслали пакет документів відповідно до розділу «Як отримати допомогу» / після отримання відповіді на електронне звернення / після телефонної розмови із працівником Фонду.
Якщо до пакета документів є зауваження (відсутній необхідний документ, неактуальні данні тощо), працівник Фонду зв’яжеться з вами після його отримання. Тому у зверненні важливо обов’язково вказувати актуальні контактні дані.
Якщо зауваження відсутні, ваше звернення буде опрацьоване у визначені для кожного проєкту терміни. З інформацією про терміни оброблення звернень можна ознайомитись у розділі «Як отримати допомогу».
У разі погодження вашого звернення з вами зв’яжеться працівник Фонду.
Якщо Ви надіслали пакет документів відповідно до розділу «Як отримати допомогу» / після отримання відповіді на електронне звернення / після телефонної розмови із працівником Фонду.
Якщо до пакета документів є зауваження (відсутній необхідний документ, неактуальні данні тощо), працівник Фонду зв’яжеться з вами після його отримання. Тому у зверненні важливо обов’язково вказувати актуальні контактні дані.
Якщо зауваження відсутні, ваше звернення буде опрацьоване у визначені для кожного проєкту терміни. З інформацією про терміни оброблення звернень можна ознайомитись у розділі «Як отримати допомогу».
У разі погодження вашого звернення з вами зв’яжеться працівник Фонду.
Зв'язатися з нами
-
Email:
help@fondpokrov.org.ua -
Телефон:
(044) 391 30 57 -
Адреса:
04070, Київ, вул. Ігорівська, 7А