Медичні програми
Реалізація програми тимчасово призупинена на час дії воєнного стану на території України.
Категорії громадян, які можуть отримати допомогу Фонду:
Категорії громадян, які можуть отримати допомогу Фонду:
- Люди з багатодітних сімей;
- Особи з інвалідністю 1 та 2 групи;
- Пенсіонери;
- Ветерани та діти ВВВ;
- Діти-інваліди з малозабезпечених неповних сімей;
- Батько/мати одинак, які виховують дитину до 18 років;
- Багатодітні сім’ї (від 3-х дітей, віком до 18 років);
- Сім’ї, в яких на вихованні є діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування та діти, батьки яких позбавлені батьківських прав;
- Діти-сироти до 23 років;
- Сім’ї, в яких є більше ніж один тяжко хворий член родини.
Реалізація програми тимчасово призупинена на час дії воєнного стану на території України.
1. Звернення від першої особи (для неповнолітніх осіб або повнолітніх осіб визнаних недієздатними звернення пише офіційний представник – батьки/опікун). Звернення пишеться на ім’я Директора МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці Сергеєва Дмитра Володимировича в довільній формі та завіряється підписом того хто звертається, вказується дата написання звернення та контактний номер телефону;
2. Копії паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) того, хто звертається;
3. Копія Свідоцтва про народження/Паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) пацієнта (у випадку, якщо в фонд звертається офіційний представник/опікун нужденного);
4. Копія посвідчення про інвалідність/пенсійне посвідчення пацієнта зі сторінкою де вказано термін дії;
5. Медичне заключення /виписний епікриз з повним діагнозом та рекомендаціями на подальше лікування/обстеження з підписом та печаткою лікаря, печаткою медичного закладу, що видає довідку;
6. !Для опікуна – копія документа, що підтверджує опікунство;
7. Згода на обробку персональних даних та розміщення фото/відео матеріалів на сайті фонду та сторінках фонду в соціальних мережах;
8. Рахунок-фактура на оплату медичних послуг з клініки/лабораторії;
9. Довідка про доходи з місця роботи + довідки про отримання соціальної допомоги/пенсії (при наявності) за 6 місяців.
Всі копії документів мають бути завірені. На кожній копії документа пишеться : «Копія вірна», дата та підпис того, хто звертається.
Пакет документів відправити на адресу: 04070, м. Київ, вул.. Ігорівська, 7А, МБФ Вадима Новинського на честь
Покрови Пресвятої Богородиці, тел..044-391-30-57.
Після проходження лікування/обстеження Вам необхідно надати в фонд копію відповідного заключення/виписки.
Обов’язкові вимоги до документів:
1. Звернення від першої особи (для неповнолітніх осіб або повнолітніх осіб визнаних недієздатними звернення пише офіційний представник – батьки/опікун). Звернення пишеться на ім’я Директора МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці Сергеєва Дмитра Володимировича в довільній формі та завіряється підписом того хто звертається, вказується дата написання звернення та контактний номер телефону;
2. Копії паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) того, хто звертається;
3. Копія Свідоцтва про народження/Паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) пацієнта (у випадку, якщо в фонд звертається офіційний представник/опікун нужденного);
4. Копія посвідчення про інвалідність/пенсійне посвідчення пацієнта зі сторінкою де вказано термін дії;
5. Медичне заключення /виписний епікриз з повним діагнозом та рекомендаціями на подальше лікування/обстеження з підписом та печаткою лікаря, печаткою медичного закладу, що видає довідку;
6. !Для опікуна – копія документа, що підтверджує опікунство;
7. Згода на обробку персональних даних та розміщення фото/відео матеріалів на сайті фонду та сторінках фонду в соціальних мережах;
8. Рахунок-фактура на оплату медичних послуг з клініки/лабораторії;
9. Довідка про доходи з місця роботи + довідки про отримання соціальної допомоги/пенсії (при наявності) за 6 місяців.
Всі копії документів мають бути завірені. На кожній копії документа пишеться : «Копія вірна», дата та підпис того, хто звертається.
Пакет документів відправити на адресу: 04070, м. Київ, вул.. Ігорівська, 7А, МБФ Вадима Новинського на честь
Покрови Пресвятої Богородиці, тел..044-391-30-57.
Після проходження лікування/обстеження Вам необхідно надати в фонд копію відповідного заключення/виписки.
Обов’язкові вимоги до документів:
- Копії мають бути зроблені з оригіналу документу! в гарній якості, всі деталі документу мають бути чітко відображені.
- Копії мають бути зроблені в однотонному фоні та повністю відображені без зрізу країв документа, всі чотири кути мають бути відображені та не містити зайвих предметів та написів, яких немає на оригіналі документу (наприклад скріпок, олівців, пальців, країв обкладинок та інше).
- Копії документів зроблені не з оригіналів, відредаговані в графічному редакторі, фото документів поганої якості не приймаються до розгляду.
Реалізація програми тимчасово призупинена на час дії воєнного стану на території України.
1. Звернення від офіційного представника дитини (батьки/опікун) з проханням допомогти оплатити курс реабілітації (Звернення пишеться на ім’я Директора МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці Сергеєва Дмитра Володимировича в довільній формі та завіряється підписом того хто звертається, вказується дата написання звернення та контактний номер телефону).
2. Копії паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) того, хто звертається;
3. Копія Свідоцтва про народження/Паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) пацієнта;
4. Копія посвідчення про інвалідність пацієнта (1 та 2 сторінки обов’язково!) та сторінка де вказано термін дії;
5. Консультативний висновок сімейного лікаря/педіатра (медична довідка) про відсутність медичних протипоказань до проходження курсу реабілітації;
6. !Для опікуна – копія документа, що підтверджує опікунство;
7. Згода на обробку персональних даних та розміщення фото/відео матеріалів на сайті фонду та сторінках фонду в соціальних мережах;
8. Рахунок-фактура на оплату курсу реабілітації.
Всі копії документів мають бути завірені. На кожній копії документа пишеться : «Копія вірна», дата та підпис того, хто звертається.
Пакет документів відправити на адресу: 04070, м. Київ, вул.. Ігорівська, 7А, МБФ Вадима Новинського на честь Покрови Пресвятої Богородиці, тел.044-391-30-57.
Документи на оплату курсу реабілітації приймаються не раніше ніж за два місяці до початку курсу. Подача документів до фонду НЕ Є гарантією оплати лікування. Рішення про оплату/не оплату лікування приймається за місяць до початку курсу реабілітації, після чого з Вами зв’яжеться менеджер проекту «Реабілітація ДЦП» для уточнення актуальності реабілітації та її подальшої оплати.
У випадку, якщо пацієнт не пройшов курс реабілітації (не поїхав з будь-яких причин, пройшов курс реабілітації не повністю та інше) обов’язково повідомити про це співробітника фонду. В іншому випадку, пацієнта буде виключено з проекту.
Після проходження курсу реабілітації пацієнту необхідно надати в Фонд копію виписки про проходження курсу реабілітації.
Документи, в тому числі і виписка про проходження реабілітації відправлені в електронному вигляді (скан/фото копії відправлені на електронну пошту, вайбер, ворс ап., телеграм та ін.) розглядатись не будуть.
Додаткову інформацію по проекту можна отримати по телефону 044 391 30 57 або електронною поштою (адреса: help@fondpokrov.org.ua) вказавши повну інформацію по проекту (ПІБ пацієнта, дата реабілітації, контакти).
Обов’язкові вимоги до документів:
1. Звернення від офіційного представника дитини (батьки/опікун) з проханням допомогти оплатити курс реабілітації (Звернення пишеться на ім’я Директора МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці Сергеєва Дмитра Володимировича в довільній формі та завіряється підписом того хто звертається, вказується дата написання звернення та контактний номер телефону).
2. Копії паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) того, хто звертається;
3. Копія Свідоцтва про народження/Паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) пацієнта;
4. Копія посвідчення про інвалідність пацієнта (1 та 2 сторінки обов’язково!) та сторінка де вказано термін дії;
5. Консультативний висновок сімейного лікаря/педіатра (медична довідка) про відсутність медичних протипоказань до проходження курсу реабілітації;
6. !Для опікуна – копія документа, що підтверджує опікунство;
7. Згода на обробку персональних даних та розміщення фото/відео матеріалів на сайті фонду та сторінках фонду в соціальних мережах;
8. Рахунок-фактура на оплату курсу реабілітації.
Всі копії документів мають бути завірені. На кожній копії документа пишеться : «Копія вірна», дата та підпис того, хто звертається.
Пакет документів відправити на адресу: 04070, м. Київ, вул.. Ігорівська, 7А, МБФ Вадима Новинського на честь Покрови Пресвятої Богородиці, тел.044-391-30-57.
Документи на оплату курсу реабілітації приймаються не раніше ніж за два місяці до початку курсу. Подача документів до фонду НЕ Є гарантією оплати лікування. Рішення про оплату/не оплату лікування приймається за місяць до початку курсу реабілітації, після чого з Вами зв’яжеться менеджер проекту «Реабілітація ДЦП» для уточнення актуальності реабілітації та її подальшої оплати.
У випадку, якщо пацієнт не пройшов курс реабілітації (не поїхав з будь-яких причин, пройшов курс реабілітації не повністю та інше) обов’язково повідомити про це співробітника фонду. В іншому випадку, пацієнта буде виключено з проекту.
Після проходження курсу реабілітації пацієнту необхідно надати в Фонд копію виписки про проходження курсу реабілітації.
Документи, в тому числі і виписка про проходження реабілітації відправлені в електронному вигляді (скан/фото копії відправлені на електронну пошту, вайбер, ворс ап., телеграм та ін.) розглядатись не будуть.
Додаткову інформацію по проекту можна отримати по телефону 044 391 30 57 або електронною поштою (адреса: help@fondpokrov.org.ua) вказавши повну інформацію по проекту (ПІБ пацієнта, дата реабілітації, контакти).
Обов’язкові вимоги до документів:
- Копії мають бути зроблені з оригіналу документу! в гарній якості, всі деталі документу мають бути чітко відображені.
- Копії мають бути зроблені в однотонному фоні та повністю відображені без зрізу країв документа, всі чотири кути мають бути відображені та не містити зайвих предметів та написів, яких немає на оригіналі документу (наприклад скріпок, олівців, пальців, країв обкладинок та інше).
- Копії документів зроблені не з оригіналів, відредаговані в графічному редакторі, фото документів поганої якості не приймаються до розгляду.