Як отримати допомогу

Медичні програми

Реалізація програми тимчасово призупинена на час дії воєнного стану на території України.

Категорії громадян, які можуть отримати допомогу Фонду:
  • Люди з багатодітних сімей;
  • Особи з інвалідністю 1 та 2 групи;
  • Пенсіонери;
  • Ветерани та діти ВВВ;
  • Діти-інваліди з малозабезпечених неповних сімей;
  • Батько/мати одинак, які виховують дитину до 18 років;
  • Багатодітні сім’ї (від 3-х дітей, віком до 18 років);
  • Сім’ї, в яких на вихованні є діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування та діти, батьки яких позбавлені батьківських прав;
  • Діти-сироти до 23 років;
  • Сім’ї, в яких є більше ніж один тяжко хворий член родини.
Реалізація програми тимчасово призупинена на час дії воєнного стану на території України.


1. Звернення від першої особи (для неповнолітніх осіб або повнолітніх осіб визнаних недієздатними звернення пише офіційний представник – батьки/опікун). Звернення пишеться на ім’я Директора МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці Сергеєва Дмитра Володимировича в довільній формі та завіряється підписом того хто звертається, вказується дата написання звернення та контактний номер телефону; 

2. Копії паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) того, хто звертається; 

3. Копія Свідоцтва про народження/Паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) пацієнта (у випадку, якщо в фонд звертається офіційний представник/опікун нужденного); 

4. Копія посвідчення про інвалідність/пенсійне посвідчення пацієнта зі сторінкою де вказано термін дії; 

5. Медичне заключення /виписний епікриз з повним діагнозом та рекомендаціями на подальше лікування/обстеження з підписом та печаткою лікаря, печаткою медичного закладу, що видає довідку; 

6. !Для опікуна – копія документа, що підтверджує опікунство; 

7. Згода на обробку персональних даних та розміщення фото/відео матеріалів на сайті фонду та сторінках фонду в соціальних мережах; 

8. Рахунок-фактура на оплату медичних послуг з клініки/лабораторії; 

9. Довідка про доходи з місця роботи + довідки про отримання соціальної допомоги/пенсії (при наявності) за 6 місяців. 

Всі копії документів мають бути завірені. На кожній копії документа пишеться : «Копія вірна», дата та підпис того, хто звертається. 

Пакет документів відправити на адресу: 04070, м. Київ, вул.. Ігорівська, 7А, МБФ Вадима Новинського на честь

Покрови Пресвятої Богородиці, тел..044-391-30-57. 

Після проходження лікування/обстеження Вам необхідно надати в фонд копію відповідного заключення/виписки. 

Обов’язкові вимоги до документів: 
  • Копії мають бути зроблені з оригіналу документу! в гарній якості, всі деталі документу мають бути чітко відображені. 
  • Копії мають бути зроблені в однотонному фоні та повністю відображені без зрізу країв документа, всі чотири кути мають бути відображені та не містити зайвих предметів та написів, яких немає на оригіналі документу (наприклад скріпок, олівців, пальців, країв обкладинок та інше). 
  • Копії документів зроблені не з оригіналів, відредаговані в графічному редакторі, фото документів поганої якості не приймаються до розгляду. 
Реалізація програми тимчасово призупинена на час дії воєнного стану на території України.

1. Звернення від офіційного представника дитини (батьки/опікун) з проханням допомогти оплатити курс реабілітації (Звернення пишеться на ім’я Директора МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці Сергеєва Дмитра Володимировича в довільній формі та завіряється підписом того хто звертається, вказується дата написання звернення та контактний номер телефону). 

2. Копії паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) того, хто звертається; 

3. Копія Свідоцтва про народження/Паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) пацієнта; 

4. Копія посвідчення про інвалідність пацієнта (1 та 2 сторінки обов’язково!) та сторінка де вказано термін дії; 

5. Консультативний висновок сімейного лікаря/педіатра (медична довідка) про відсутність медичних протипоказань до проходження курсу реабілітації; 

6. !Для опікуна – копія документа, що підтверджує опікунство; 

7. Згода на обробку персональних даних та розміщення фото/відео матеріалів на сайті фонду та сторінках фонду в соціальних мережах; 

8. Рахунок-фактура на оплату курсу реабілітації. 

Всі копії документів мають бути завірені. На кожній копії документа пишеться : «Копія вірна», дата та підпис того, хто звертається. 

Пакет документів відправити на адресу: 04070, м. Київ, вул.. Ігорівська, 7А, МБФ Вадима Новинського на честь Покрови Пресвятої Богородиці, тел.044-391-30-57. 

Документи на оплату курсу реабілітації приймаються не раніше ніж за два місяці до початку курсу. Подача документів до фонду НЕ Є  гарантією оплати лікування. Рішення про оплату/не оплату лікування приймається за місяць до початку курсу реабілітації, після чого з Вами зв’яжеться менеджер проекту «Реабілітація ДЦП» для уточнення актуальності реабілітації та її подальшої оплати. 

У випадку, якщо пацієнт не пройшов курс реабілітації (не поїхав з будь-яких причин, пройшов курс реабілітації не повністю та інше) обов’язково повідомити про це співробітника фонду. В іншому випадку,  пацієнта буде виключено з проекту. 

Після проходження курсу реабілітації пацієнту необхідно надати в Фонд копію виписки про проходження курсу реабілітації. 

Документи, в тому числі і виписка про проходження реабілітації відправлені в електронному вигляді (скан/фото копії відправлені на електронну пошту, вайбер, ворс ап., телеграм та ін.) розглядатись не будуть. 

Додаткову інформацію по проекту можна отримати по телефону 044 391 30 57 або електронною поштою (адреса: help@fondpokrov.org.ua) вказавши повну інформацію по проекту (ПІБ пацієнта, дата реабілітації, контакти). 

Обов’язкові вимоги до документів: 
  1. Копії мають бути зроблені з оригіналу документу! в гарній якості, всі деталі документу мають бути чітко відображені. 
  2. Копії мають бути зроблені в однотонному фоні та повністю відображені без зрізу країв документа, всі чотири кути мають бути відображені та не містити зайвих предметів та написів, яких немає на оригіналі документу (наприклад скріпок, олівців, пальців, країв обкладинок та інше). 
  3. Копії документів зроблені не з оригіналів, відредаговані в графічному редакторі, фото документів поганої якості не приймаються до розгляду. 

Допомога УПЦ

Настоятелі парафій та монастирів Української Православної Церкви 
1. Звернення від релігійної громади, завірене резолюцією Правлячого єпархіального Архієрея – з проханням надати допомогу на ім’я директора МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці Сергеєва Дмитра Володимировича. Звернення має бути оформлене на офіційному бланку парафії, містити всі контактні дані та реквізити. (Звернення пишеться в довільній формі, завіряється підписом керівника та печаткою організації, вказується вихідний номер та дата, вказується контактний номер телефону контактної особи,з якою буде співпраця  по даному проекту). 

2. Копії реєстраційних документів храму/громади, завірене підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою організації: 
  • Виписка з ЄДРПОУ; 
  • Рішення про неприбутковість; 
  • Статут перші 3 сторінки та остання; 
  • Наказ про призначення Настоятелем; 
  • Посвідчення священика (для настоятеля), для уповноваженої особи – документ, підтверджуючий повноваження; 
3. Виписка з банківськими реквізитами релігійної громади (+IBAN).  

Для ремонтно-будівельних робіт додатково необхідно надати: 

4. Копії документів на землю, де будуть виконуватись або виконуються будівельно-ремонтні роботи, а також копії документів на приміщення де будуть виконуватись або виконуються будівельно-ремонтні роботи (завірити підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою організації); 

5. Чіткий опис плану будівельних робіт із зазначенням вартості та терміну виконання робіт (смета - додатково) з підписом керівника та печаткою організації. 

Документи необхідно відправити поштою на адресу: 04070, м. Київ, вул.. Ігорівська, 7А, МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці. Для відправки документів Новою поштою – вказати номер телефону 0673143088, зробити адресну доставку. 

Обов’язкові вимоги до документів: 
  1. В зверненні обов’язково має бути вказано ПІБ підписанта (керівника громади) згідно паспорту. 
  2. Копії мають бути зроблені в однотонному фоні та повністю відображені без зрізу країв документа, всі чотири кути мають бути відображені та не містити зайвих предметів та написів, яких немає на оригіналі документу (наприклад скріпок, олівців, пальців, країв обкладинок та інше). 
  3. Копії документів зроблені не з оригіналів, відредаговані в графічному редакторі, фото документів поганої якості не приймаються до розгляду. 

Гуманітарна допомога

ВАЖЛИВО! Заявки приймаються виключно через електронну форму запиту на отримання допомоги, та відповідно до зазначеного порядку подачі/опрацювання звернень.

Гуманітарна допомога у вигляді продуктів харчування надається громадянам які опинилися в найбільш критичному становищі, а саме:
  • Сім’ї з дітьми, пенсіонери, особи з інвалідністю 1- 2груп, та громадяни, які здійснюють догляд за недієздатними особами які перебувають у Донецькій, Луганській, Запорізькій, Харківській, Миколаївській, Херсонській, Дніпропетровській областях. (Підтверджуючі документи: cвідоцтво про народження дітей+паспорт одного з батьків / свідоцтво про інвалідність / пенсійне посвідчення. Адреса доставки має відповідати зазначеному регіону). 
  • Сім’ї які втратили годувальника в результаті повномасштабного вторгнення (Підтверджуючі документи: свідоцтво про смерть та документ, що посвідчує родинні зв’язки).
ВАЖЛИВО! Заявки приймаються виключно через електронну форму запиту на отримання допомоги, та відповідно до зазначеного порядку подачі/опрацювання звернень.

Гуманітарна допомога у вигляді продуктів харчування надається громадянам які опинилися в найбільш критичному становищі, а саме:
  • Сім’ї з дітьми, пенсіонери, особи з інвалідністю 1- 2груп, та громадяни, які здійснюють догляд за недієздатними особами які перебувають у Донецькій, Луганській, Запорізькій, Харківській, Миколаївській, Херсонській, Дніпропетровській областях. (Підтверджуючі документи: cвідоцтво про народження дітей+паспорт одного з батьків / свідоцтво про інвалідність / пенсійне посвідчення. Адреса доставки має відповідати зазначеному регіону). 
  • Сім’ї які втратили годувальника в результаті повномасштабного вторгнення (Підтверджуючі документи: свідоцтво про смерть та документ, що посвідчує родинні зв’язки).
Якщо Ви належите до однієї з вищезазначених категорій, необхідно заповнити форму запиту на отримання допомоги, яка розміщена в кінці цієї строінки, а також в розділі «Контакти.

Звернення/документи через інші канали зв’язку (Фейсбук, телефон, месенджери)  до розгляду не приймаються.

Вимоги до заповнення форми:
  • уважно вказати точну адресу для відправлення відповідно до полів форми. За наданими даними буде формуватися транспортна накладна для відправлення допомоги, тому заявник самостійно несе відповідальність за правильність внесеної інформації.
  • прикріпити документ, що посвідчує особу та підтверджує приналежність до категорії отримувачів допомоги визначених Фондом. Звернення, в яких відсутні підтверджуючі документи, до розгляду не приймаються. !!! Якщо не вдається додати документ до форми зв'язку, швидше за все, його розмір перевищує максимально дозволений, 2,5МБ. Потрібно зменшити розмір, та відправити форму з документами.

Після опрацювання Вашого звернення Вам надійде смс сповіщення від перевізника з інформацією стосовно доставки. Швидкість опрацювання звернень буде залежати від кількості отриманих запитів.

При отриманні посилки у відділенні пошти обов'язково звертайте увагу на те, щоб посилка була у належному стані, і вага посилки складала не менше ніж 9,6кг. Якщо один з критеріїв не відповідає дійсності, необхідно відмовитися від отримання, та скласти акт по формі 51.

Звертаємо Вашу увагу на те, що звернення, які не відносяться до зазначених категорій отримувачів допомоги, або не містять відповідних підтверджуючих документів, до розгляду не приймаються.
1. Звернення від першої особи (для неповнолітніх осіб або повнолітніх осіб визнаних недієздатними звернення пише офіційний представник – батьки/опікун). Звернення пишеться на ім’я Директора МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці Сергеєва Дмитра Володимировича в довільній формі та завіряється підписом того хто звертається, вказується дата написання звернення та контактний номер телефону;

2. Копії паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) того, хто звертається;

3. Копія Свідоцтва про народження/Паспорта та картки РНОКПП (Ідентифікаційний код) пацієнта (у випадку, якщо в фонд звертається офіційний представник/опікун нужденного);

4. Копія посвідчення про інвалідність/пенсійне посвідчення пацієнта зі сторінкою де вказано термін дії;

5. Медичне заключення або виписний епікриз з повним діагнозом та рекомендаціями на подальше лікування/обстеження з підписом та печаткою лікаря, штампом медичного закладу, що видав документ;

6. !Для опікуна – копія документа, що підтверджує опікунство;

7. Згода на обробку персональних даних та розміщення фото/відео матеріалів на сайті фонду та сторінках фонду в соціальних мережах;

8. Рахунок-фактура на оплату медичних послуг з клініки/лабораторії;

9. Довідка про доходи з місця роботи + довідки про отримання соціальної допомоги/пенсії (при наявності) за 6 місяців.

Всі копії документів мають бути завірені. На кожній копії документа пишеться : «Копія вірна», дата та підпис того, хто звертається.

Пакет документів відправити на адресу: 04070, м. Київ, вул.. Ігорівська, 7А, МБФ Вадима Новинського на честь Покрови Пресвятої Богородиці, тел..044-391-30-57.

Після проходження лікування/обстеження Вам необхідно надати в фонд копію відповідного заключення/виписки.

Обов’язкові вимоги до документів:
  1. Копії мають бути зроблені з оригіналу документу! в гарній якості, всі деталі документу мають бути чітко відображені.
  2. Копії мають бути зроблені в однотонному фоні та повністю відображені без зрізу країв документа, всі чотири кути мають бути відображені та не містити зайвих предметів та написів, яких немає на оригіналі документу (наприклад скріпок, олівців, пальців, країв обкладинок та інше).
  3. Копії документів зроблені не з оригіналів, відредаговані в графічному редакторі, фото документів поганої якості не приймаються до розгляду.
1. Звернення від організації з проханням надати допомогу на ім’я директора МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці Сергеєва Дмитра Володимировича. Звернення має бути оформлене на офіційному бланку організації, містити всі контактні дані та реквізити. Звернення пишеться в довільній формі, завіряється підписом керівника та печаткою організації (або уповноваженої особи), вказується вихідний номер та дата, вказується номер телефону контактної особи,з якою буде співпраця по даному проекту).

2. Копії реєстраційних документів храму/громади, завірене підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою організації:
  • Виписка з ЄДРПОУ;
  • Рішення про неприбутковість;
  • Статут перші 3 сторінки та остання;
  • Наказ про призначення Головою організації;
  • Для уповноваженої особи – документ, підтверджуючий повноваження;
3. Виписка з банківськими реквізитами релігійної громади (+IBAN).

Документи необхідно відправити поштою на адресу: 04070, м. Київ, вул.. Ігорівська, 7А, МБФ на честь Покрови Пресвятої Богородиці. Для відправки документів Новою поштою – вказати номер телефону 0673143088, зробити адресну доставку.

Обов’язкові вимоги до документів:
  1. Копії документів мають бути зроблені з оригіналів, в гарній якості, всі деталі документа мають бути чітко відображені.
  2. Копії мають бути зроблені в однотонному фоні та повністю відображені без зрізу країв документа, всі чотири кути мають бути відображені та не містити зайвих предметів та написів, яких немає на оригіналі документу (наприклад скріпок, олівців, пальців, країв обкладинок та інше).
  3. Копії документів зроблені не з оригіналів, відредаговані в графічному редакторі, фото документів поганої якості не приймаються до розгляду.